پاک کردن تتو

پاک کردن تتو دسپینا کلینیک شامل روش‌های خانگی و روش‌های پزشکی می‌شود. روش‌های خانگی شامل استفاده از لیمو، نمک، عسل، پودر چوب صندل و سنگ‌های آسیاب شده می‌شوند. این روش‌ها ممکن است موثر باشند، اما نتایج آنها ممکن است محدود و یا زمان‌بر باشد. روش‌های پزشکی شامل استفاده از لیزر، سالابریشن، لایه‌برداری و محلول‌های شیمیایی می‌شوند. روش لیزر به عنوان روش موثرتر و سریعتر برای پاک کردن تتو شناخته شده است. در این روش، لیزر به ذرات رنگ تتو تابیده و آنها را به ذرات ریزتری تبدیل می‌کند تا گلبول‌های سفید خون بتوانند آن‌ها را حمل کنند تا از بدن دفع شوند. این روش ممکن است دردناک باشد و نیاز به چند جلسه داشته باشد. همچنین، روش‌های پزشکی نیز ممکن است عوارض جانبی داشته باشند. برای پاک کردن تتو بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید تا بهترین روش برای شما تعیین شود.

کبودی، تورم، خارش، قرمزی
مناسب برای
قصد از بین بردن تاتو را دارند.
دائمی
پاک کردن خالکوبی درد

برای پاک کردن تاتو با لیزر با اینکه کلینیک دسپینا از کرم های بی حسی موضعی استفاده خواهد کرد شاید خیلی خیلی کم درد را داشته باشید. ما در دسپینا از چندین روش برای کاهش درد استفاده خواهیم کرد از جمله سرد کردن هوای خارجی سطح پوست و ژل های بی حس کننده موضعی که 30 تا 60 دقیقه قبل از درمان نیز استفاده خواهد شد.

عوارض پاک کردن تاتو

هر فرایند زیبایی در کنار خود ضررهای نیز دارد. از تنها عارضه هایی که با پاک کردن تاتو برای شما رخ میدهد التهاب و قرمزی و تاول خواهد بود. که همه این عوارض موقت می‌باشند. و در نهایت 24 ساعت آینده تمامی این مشکلات از بین خواهند رفت. اما تاول ممکن است تا کمی طول بکشد تا خوب شود.

هزینه پاک کردن تاتو
پاک کردن تاتو در سال های های گذشته روشی دردناک خواهد بود. البته امروزه با آمدن دستگاه های مدرن و پیشرفته و استفاده از روش های نوین و جدید برای پاک کردن پاک کردن تتو میتوان اقدام کرد. دستگاه های لیزر مدرن و پیشرفته کلینیک دسپینا سبب شده تا بدون درد و خونریزی شما خالکوبی هارا به ساده ترین روش نیز پاک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه ها و استعلام قیمت میتوایند با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
چه مراقبت‌هایی بعد از لیزر نیاز است؟

بلافاصله پس از درمان، ممکن است یک لایه روی پوست ناحیه تحت درمان تشکیل شود. قرمزی و تورم معمول است. خونریزی مختصری نیز ممکن است رخ دهد. شما می‌توانید برای رفع ناراحتی کمپرس سرد انجام دهید. مصرف استامینوفن نیز توصیه می‌شود. در هفت روز اول پس از درمان لازم است به دقت از ناحیه تحت درمان تا زمانی که به طور کامل التیام یابد مراقبت شود تا از هر نوع جراحت و آسیب‌دیدگی جلوگیری شود.

آیا بی‌حسی لازم است؟
لیزر پاک کردن خالکوبی راحت و بدون درد نیست، اما اکثر بیماران نیازی به بی حسی ندارند. بسته به محل خالکوبی ممکن است بخواهید قبل از درمان از کرم‌های بی حسی موضعی استفاده کنید.